mandag 1. juni 2009

Velkommen til min blogg.


Da tenker jeg det er på tide å begynne å bruke denne bloggen. Begynner å bli en stund siden jeg først tenkte å skrive blogg. Å dermed skjedde det som som oftest skjer nå om dagene. Tiden begynner å løpe fra meg :) men nå er jeg iallefall i gang så får vi se som dukker opp her :)


Nå er snart pinsehelga over. Jeg og prinsen har storkost oss ute i sola, mens mannen har oljet huset, nå gjenstår bare å få beiset vinduene så er årets store uteprosjekt i boks :) Vi avslutter denne fine helga me nok en grillings på terrassen og nyter denne siste fridagen før mannen igjen begynner på jobb.




Skulle egentlig en tur til fugleparken 
men da den var stengt var vi heller å hilste på endene i Stokkelandsvannet.


1 kommentar:

Anita sa...

måtte bare teste kommentarfeltet :)