søndag 10. april 2011

Søndagstur.

En periode var vi så flinke med å komme oss ut på tur hver søndag. 
Dette vil vi gjerne gjeninnføre. 
Så da jeg så at det var meldt fint vær til i dag bestemte vi oss for at vi skulle på tur uansett.

Heldigvis ble været strålende.
Turen gikk først til fjellet hvor vi gikk til kubbetjønn
nytt tuttetre....
Storebror syntes det var veldig kjekt å sende små pinnebåter gjennom "tunnelen" 


 Etterpå stoppet vi ved kaféen på til turistforeningen og nøt nystekte vafler i solen.


Vi fant også våre første løvetann i grøftekanten. Fikk skikkelig sommerfølelse da.




Etter dette gikk turen til stranden hvor vi grillet pølser og lekte i sanddynene.



En skikkelig utekose dag i vårsola! 
Håper det ikke blir lenge til neste gang.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Så deiligt! Når Viljar sidde greit i beremeisen må me ta oss ein tur samen! :)

Mettepipp sa...

Eg og vil på tur te Kubbetjønn. Lenge siden eg har vært der, og då trenge me jo ikkje beremeis Camilla.

Då du var der Anita visste du selvfølgelig at det var at det var min slekt som bodde der opp sist ;-) Veldig viktig å vite slikt nemlig...

Anita sa...

Trenge ikkje bæremeis der nei. Blir en stund til det bler turer uten vogn tenke eg :)
Hadde tenkt å foreslå at me kunne tatt ein tur der heile gjengen. Å nå vett eg noe nytt om den plassen og :)