søndag 6. desember 2009

Mye som skjer, å lite tid til blogging


Da var det allerede blitt 2 søndag i Advent. Tiden går fort når man har mye kjekt å ta seg til :)
Siden sist har jeg feiret meg selv i flere omganger, Familieselskap i forkant. På selve dagen var jeg ute å spiste med guttene mine og i etterkant hadde vi gode venner på middagsbesøk. Mannen disket opp med Breiflabb rullet i bacon med senneppotetmos og løkvinagrette


Til dessert hadde vi Dronning Maud pudding, *nam, nam*. Flinke mannen min!

Jeg har også vært på kino å sett New moon. Likte denne filmen mye bedre en den første!!
Nå gleder jeg meg til å begynne på bok nr 3 og 4. Begge ligger klar, må bare få unnagjort litt nødvendig husarbeid og juleforberedelser først :)


Ellers så ble huset ferdig pyntet til Første søndag i Advent. Nå gjenstår bare litt kakebaking og de siste julegaveinnkjøpene. Skal prøve alt jeg kan og bare nyte førjulstiden å ikke stresse!!


Hver kveld koser jeg og prinsen oss med Jul i svingen. Årets adventskalender på nrk. Må si det er ganske koselig å få med seg :)

Ingen kommentarer: