lørdag 21. november 2009

Julebord, Julemesse og Barcelona

Dette har vært en travel uke. Jeg er fortsatt alenemor i ukedagene å gleder meg noe enormt til mannen forhåpentligvis begynner sin friperiode neste uke. Da får jeg litt avlastning å kan kanskje begynne på litt juleforberedelser.

På fredag var det julebord med jobbjentene.
Kjempekjekt!!
Gleder meg allerede til neste fest med disse fantastiske damene :)

I dag har jeg og prinsen vært på NMS sin julemesse. Og det ser ut til at prinsen overgår min vinnerlykke på basarer.
Han fikk med seg hjem både en adventskalender (med pakker)


og dukkevugge med tilhørende dukke og koffert med klær.


Mannen var ikke alt for begeistret for å få "jenteleker" i hus, hihihi.
Jeg vant en liten trillekoffert.
Kjempekjekt å få med seg noen gevinster hjem.
Å dagen ble bare bedre etter at vi også klarte å
endelig få somlet oss til å bestille tur til Barcelona.
Så nå har jeg virkelig noe å se fram til utenom Julen da :).


Ingen kommentarer: